Apeluje o pomoc charytatywną lub, zapraszam do współpracy -- jestem z zawodu Informatykiem i spedytorem międzynarodowym.

piątek, 9 lutego 2018

Darowizny przez PayU lub, darowizny przelewem tradycyjnym na konto bankowe fundacji

Proszę o dokonywanie darowizn przez PayU lub, darowizny przelewem tradycyjnym na konto bankowe fundacji z dopiskiem w tytule przelewu: Stykowski, 8703
Minimalna Kwota darowizny przez PayU to 1zł, z czego 1 zł stanowi darowizna dla mnie.
Można też wysłać SMSa charytatywnnego na: 75 165 o treści POMOC 8703 Całkowity koszt SMSa to 6,15 zł, z czego 5 zł. stanowi darowizna dla mnie.

Darowizna przez PayU:
http://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/stykowski_mariusz.html

Każda złotówka przekazana mi za pośrednictwem fundacji na moje subkonto jest dla mnie bardzo ważna.


JAK PRZEKAZAĆ DAROWIZNĘ PRZELEWEM TRADYCYJNYM?

Należy dokonać przelewu bankowego (może być przelew internetowy) lub wpłaty na poczcie:

• nazwa odbiorcy:
Fundacja Avalon - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, Michała Kajki 80/82 lok. 1, 04-620 Warszawa
• numery rachunku odbiorcy: 62 1600 12860003 0031 8642 6001
Rachunek prowadzony przez: BGŻ BNP Paribas Bank Polska SA
W tytule wpłaty proszę podać identyfikator nadany mi przez Fundację:  Stykowski, 8703  (ten dopisek jest bardzo ważny).
Czy darowiznę przekazaną przez Fundacje AVALON na Podopiecznego można odliczyć od podatku?


Tak, darowizny przekazane przez Fundacje AVALON na konkretnego Podopiecznego można odliczyć od podatku, ponieważ Fundacja AVALON od 2009 roku posiada status Organizacji Pożytku Publicznego (OPP).

Ile wynosi maksymalna wysokość darowizny jaką można przekazać przez Fundacje AVALON na Podopiecznego żeby podlegała odliczeniu od podatku w całości?

Maksymalna wysokość darowizny jaką można przekazać przez Fundacje AVALON na Podopiecznego żeby podlegała odliczeniu od podatku w całości dla osoby fizycznej darowizna lub darowizny jaką może przekazać na cele pożytku publicznego limit odliczeń wynosi w danym roku podatkowym 6% jej dochodu.  W przypadku osób prawnych limit odliczeń wynosi 10% dochodu.
Odliczenie darowizny odbywa się na podstawie złożenia PIT/0 w przypadku osoby fizycznej i CIT-8 w przypadku osoby prawnej.
Wysokość odliczenia ustala się na podstawie:
- dowodu wpłaty na rachunek bankowy Obdarowanego – w przypadku darowizny pieniężnej (potwierdzenie przelewu) lub,
- dokumentu, na podstawie którego można określić dane Darczyńcy, wartość darowizny oraz oświadczenie Obdarowanego o przyjęciu przedmiotu darowizny – w przypadku darowizny rzeczowej (umowa darowizny + oświadczenie Obdarowanego).

Zapraszam Cię do mojej grupy wsparcia na facebooku.
Proszę zaproś swoich znajomych do Mojej Grupy.
Moja grupa wsparcia na facebooku:  https://www.facebook.com/groups/573297723005821/

Proszę udostępnij posty z menu o nazwie Apel o pomoc na portalach
społecznościowych. Ciebie udostępnienie tych postów nic nie kosztuje a
mi może bardzo pomóc. Z góry bardzo serdecznie dziękuję za pomoc i
pozdrawiam.
Mój Profil w Fundacji AVALON:
http://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/stykowski_mariusz.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz