Apeluje o pomoc charytatywną lub, zapraszam do współpracy -- jestem z zawodu Informatykiem i spedytorem międzynarodowym.

środa, 23 maja 2012

Kim jest Mariusz Stykowski?



Witam, mam na imię Mariusz. Urodziłem się 1987 roku Niestety nudziło mi się u mamy w brzuchu i postanowiłem go opuścić trzy miesiące wcześniej niż powinienem, dzięki temu poruszam się na wózku ale nie jestem sparaliżowany. Niejako w bonusie od losu, wraz z wcześniejszym przyjściem na świat otrzymałem: czterokończynowe porażenie mózgowe.  Od lekarzy z kolei w bonusie dostałem słaby wzrok jak byłem mały to popalili mi siatkówki tlenem "ratując mi życie " jakby tego było mało mam Retinopatie, nie pisze odręcznie, potrzebuje pomocy w podstawowych  czynnościach, dnia codziennego. 
Mieszkam w Warszawie w 28 metrowym mieszkaniu wraz z opiekunką. Niestety wózek jest ogromnym utrudnieniem w podjęciu przeze mnie normalnej pracy – większość pracodawców gdy dowiadują się że jeżdżę na wózku od razu odmawia zatrudnienia.    Pracuję na rynku usług transportowych i spedycyjnych od 2011 roku, taki zemnie pracoholik, że praca jako spedytor międzynarodowy stała się moją pasją. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz